Pages

Friday, October 16, 2009

Open House Raya Nisa' Putrajaya

Assalamualaikum..

Alhamdulillah dan bersyukur ke hadrat Allah SWT dengan limpah rahmat dan kasih sayangNYa,dapat kita melaksanakan Jalan-jalan Raya Nisa Wilayah Persekutuan. Pada tanggal 12 Oktober 2009 seramai lebih kurang 30 orang nisa’ dari sekitar Wilayah Persekutuan telah berkunjung ke teratak kami di Putrajaya. Kali ini giliran Nisa’ Putrajaya pula menjadi tuan rumah.

Open House ini turut disertai oleh Achik Feeza,Pengarah Nisa' Wilayah Persekutuan dan beberapa pimpinan Nisa’ Wilayah Persekutuan. Majlis ini dimulai dengan makan-makan, sesi taaruf di antara ahli Nisa Putrajaya dan nisa’ kawasan yang lain serta ucapan dari Achik Feeza dan Kak Su selaku Ketua Nisa Putrajaya.

Pelbagai juadah yang lazat lagi menyelerakan telah disediakan. Diantaranya laksa penang,nasi impit bersama kuah kacang,moist cake, tart buah, kuih-muih dan semestinya kuih raya =)
Diharapkan majlis yang serba ringkas ini menjadi titik tolak untuk kita terus berukhuwah fillah abadan abada.
Terima kasih kepada kalian semua yang sudi hadir ke teratak kami dan memeriahkan majlis Open House pada kali ini. Majlis ini diakhiri dengan bergambar beramai-ramai dan bersalam-salaman =)


tart buah dan limau yang menyelerakan =)



laksa penang yang melazatkan.rugi sapa tak cuba!!



jemput makan semua.wah, meriah betul!!



Geng Nisa' Putrajaya 2009

gambar beramai-ramai. Say cheese !!

comelnyer,anak sapa ni??

0 comments:

Post a Comment

Nisa' Connecting Youth.. =)