Pages

Monday, February 20, 2012

Tahniah, anda telah berjaya!

Assalamua'laikum.

Alhamdulillah, seinfiniti syukur dipanjatkan kepadaNYA, Tuhan sekalian alam. Yang masih mengizinkan kita semua meneruskan kehidupan hingga ke saat ini.

Segala puji dan puja hanya untukNYA. Selawat dan salam keatas junjungan mulia, Nabi Muhammad s.a.w. serta ahli keluarga baginda.

Alhamdulillah.

Pada 19 Feb 2012, bertempat di ARL PowerBowl, Alamanda, ALLAH telah memberi peluang kepada ahli-ahli Nisa' dan orang awam bersama dalam program Santai Bowling Bersama Nisa' Putrajaya. Dengan izinNYA, seramai lebih kurang 20 peserta telah berjaya menghadirkan diri. Pada awalnya, pendaftaran telah mencecah 27 orang, tapi disaat-saat akhir, ada kekangan yang menghalang. Namun begitu, ia tidak mematahkan semangat. Perlawanan harus diteruskan. (^_~).

Seawal jam 10.00 pagi, peserta telah mula menampakkan diri. Setelah menunggu sehingga hampir ke  jam 11.00 pagi, dan bermain satu pusingan, perlawanan bowling bermula. Sebelum itu, En. Saddam yang didatangkan khas dari Bandar Tun Razak, memberikan beberapa tips kepada para peserta. Beliau juga turut  membuat demo balingan. Terima kasih diucapkan kepada En. Saddam.



Walaupun hanya 4 kumpulan yang bertanding, namun perlawanan ternyata sengit. Masing-masing berusaha sehabis baik. Tahniah!

Dan akhirnya, pada jam hampir kepada angka 1, perlawanan berjaya ditamatkan. Dan inilah wajah-wajah pemenang kita :


Tahniah!

Markah bagi kumpulan yang bakal memenangi tempat kedua adalah seri. Maka, hasil musyawwarah, Ketua Kumpulan telah dipanggil bagi sesi penentuan. (^_~). Kedua-duanya perlu main permainan osom. Siapa menang, maka kumpulan itulah yang bakal mendapat tempat kedua, dan yang kalah akan mendapat tempat ketiga. (^_^).


- Perlawanan sengit bagi penentuan tempat ke-2 dan ke-3 -

Sungguh menyeronokkan. Santai-santai saja. Setelah hampir 5 minit berlawan osom, maka pemenang telah diketahui, sebagaimana dibawah :


Pemenang tempat ke-2


Pemenang tempat ke-3

Alhamdulillah, akhirnya, selesailah program Santai Bowling Bersama Nisa' Putrajaya tersebut. Diharapkan peserta-peserta yang hadir berpuas hati dengan apa yang kami sediakan. Insya'ALLAH, dilain masa, kita jumpa lagi ya. (^_~).

Salam sayang dari kami.

JOm Bergambar sebagai kenang-kenangan. (^_^). Terima kasih atas sokongan terhadap program kami. Kepada yang tidak berpeluang untuk hadir, jangan putus asa. Cuba lagi dilain masa. Siapa yang berusaha, dia pasti akan dapat hasilnya! (Man Jadda, Wa jadaa)


-Terima kasih diatas penyertaan kalian-
..:: Sedetik bersama, seabad terasa ::..

Wassalam


* NISA' - PENGHUBUNG GENERASI MUDA *

Reactions:

0 comments:

Post a Comment

Nisa' Connecting Youth.. =)