Pages

Tuesday, August 10, 2010

Ramadhan Kareem!!


Dengan nama ALLAh yang maha pemurah, lagi maha pengasih.

Segala puji bagiNYA yang masih sudi mengurniakan nikmat dan rahmat yang berlimpah ruah keatas kita semua. Alhamdulillah, syukur kepadaNYA.

Sahabat Nisa' yang dirahmati ALLAH sekalian,

Ramadhan hadir setiap tahun, tidak pernah "miss" walaupun sekali. Tapi ingat sahabat sekalian, nikmat usia yang ALLAH berikan kepada kita boleh ditarik pada bila-bila masa sahaja. Takkan terlewat atau awal walau sesaat. Oleh itu, marilah sama-sama kita menikmati usia yang masih bersisa ini dengan melakukan amalan yang mendekatkan lagi diri kita dengan Pencipta.

Sahabat sekalian. ALLAH sangat kasih pada hambaNYA. DIA masih sudi memberikan ruang waktu untuk kita perbetulkan semua kesilapan yang kita lakukan sebelum ini. Walau sebesar mana sekalipun kesilapan yang kita lakukan. pengampunan ALLAH lebih besar. mohonlah kepadaNYA. Ramadhan terkandung berjuta rahmat dan kemuliaan yang tak mampu kita jangkakan.

Katakanlah: "Hai hamba-hamba-Ku yang malampaui batas terhadap diri mereka sendiri, janganlah kamu berputus asa dari rahmat Allah. Sesungguhnya Allah mengampuni dosa-dosa semuanya. Sesungguhnya Dia-lah Yang Maha Pengampun lagi Maha Penyayang. - Az-Zumar, ayat 53.


SELAMAT BERPUASA KEPADA SEMUA SAHABAT NISA' PUTRAJAYA. MOGA RAMADHAN KALI INI LEBIH BAIK DARI SEBELUMNYA.

KAMI INGIN MENGAMBIL KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMOHON RIBUAN AMPUN DAN MAAF DIATAS SEBARANG SALAH DAN SILAP YANG MUNGKIN KAMI LAKUKAN ANTARA SEDAR MAHUPUN TIDAK.. SEMOGA RAMADHAN KALI INI BERJAYA DILALUI HINGGA KEAKHIRNYA.. IKHLAS DARI KAMI - NISA' PUTRAJAYA.

Assalamua'laikum

* NISA' - PENGHUBUNG GENERASI MUDA *

Reactions:

0 comments:

Post a Comment

Nisa' Connecting Youth.. =)